welcome to my blog..thank u for coming.jangan lupa follow saya..ur follow my blog i can follow ur blog..keep in touch..love u all..=D

Wednesday, August 17, 2011

yeah yeah buat kuih raya

salam semua,...
dah wat kuih raya??? yeahh saya sudah buat 3 jenis yuhuuu....tak sabar2 nak raya nie..nak jalan2 g umah pakcik makcik sepupu sepapat...hahahhaha....
korang dah ready ke nak raya hehehe..(soalan b***h) ntah pape ntah mesti ar sume dah ready xgtu kawan2..heheh~~

ari ni (17.08.2011) ari nuzul Al-Quran so cuti..jadi makanya arini saya kne pulun buat kuih kalau tak takut takde masa je..kiki
er maklumla sudah keje (berlagaknye) takut tak sempat buat kesian mak saya buat sorang2...dah la tahun lepas wat sorang2 saya tak bantu
tahun ni dh de kat umah taknak tolong lak isy2 kesian kesian ibu saya so saya pun mengambil peluang yang ada takkan lepaskan walaupon sehari jadi makanye satu hari suntuk saya membuat tanpa bantuan sesiapa pon (poyo je) dapat menyiapkan 3 jenis ooo kuih raya..
nak tau nak tau tak kuih apa yg saya buat sorang2 dr lepas sahur smpi berbuka..biskut apa lagi feveret saya la ALMOND LONDON (jauh oo nak cari barang kene g london dulu bru gempak sih hahaha) biskut yang kedua ialah BISKUT DAHLIA (lagi susah nak cari nama Dahlia pulak hahaha poyo nye aku) dan biskut yang ketiga BISKUT COKLAT CHIPS (haa yg nie senang cari ckit kiki)

nak tengok gambar nya nnti2 la saya upload k..hehehe
ni just nak cerite je betapa hebat nye saya (weekkkk nak termuntah puji diri sendiri hahaha)


adios badigos bubye....hahahaha

ngat lawa la tu kikikiki...=p

No comments:

Post a Comment

Pages

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...