welcome to my blog..thank u for coming.jangan lupa follow saya..ur follow my blog i can follow ur blog..keep in touch..love u all..=D

Friday, August 19, 2011

coklat



anda suka "coklat"
of course la suka kan2..
orang gila pon minat juga kan2..
cerita pasal coklat nie..isy wat terliur je kan lagi2 dibulan puasa nie..
isyyy...sedap ye coklat...(Allah batal puasa aku) hahahaha

nak cerita sikit je ke...hehe
semalam my brother baru balik dari Singapore and dibantai nya beli coklat kat KLIA
ya Allah best nya dapat abang camni..sayang sangat2 kat abang aku nie..(dapat cokelat mmg la sayang) hahaha
gurau saja ok hehehe
sambung balik pasal td...
beli coklat samapi RM 400 beb...perghhh memang best ar dapat abng camni..
tau yang adik dia memang minat gila dengan coklat
uisssyy...terliur la pulak ni..cepat la berbuka nk makn coklat lagi tak puas semalam makan coz bru lepas makan kot..hahaha

nk tgk coklat yang abg aku beli
(ala coklat biasa2 je saje wat bunyi gempak skit hahaha)



ni sebahagian dari coklat ye..nak kuar semua macam menunjuk pulak xgtu... hehehe



perghh tak tahan baju kt belakang 2 I LOVE SINGAPORE baca dek pemain bola mampus aku kene booo..hahaha

anyway just baju je k yg I LOVE SINGAPORE..hati tetap I LOVE MALAYSIA hehehe
kata 1 MALAYSIA kan...
bangga woo jadi warganegara Malaysia..

wah nak ampu nampak nya haha

ooh ok la sampai sini je lah ea aku cerite pasal cokelat
kan ada yang g buka pose nnti..
mampus aku dapat dosa...
ee tak mau tak mau...

k la adios badigos bubye..hahaha

SELAMAT BERBUKA PUASA KAWAN2

hope everything ok...

yang memasak hati2..
yang membeli pon berhati2 kerana makanan yang dijual tak semestinya bersih..
so berwasapadalah membeli k

beli sekadar untuk berbuka ye jangan melampau2..nnti dah membazir jadi Syaitan...isy22
elok2 syaitan diikat manusia pulak nak mewakili..tak payah la ye...

eh ceramah pulak aku..
ok la adios badigos bubye...
assalamualaikum~~~



No comments:

Post a Comment

Pages

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...