welcome to my blog..thank u for coming.jangan lupa follow saya..ur follow my blog i can follow ur blog..keep in touch..love u all..=D

Thursday, August 4, 2011

rindu~~~~

wahhh lama sungguh ku tidak menulis ini blog....banyak sangat perkara yang aku kene buat sampai lupa ini blog...sorry2...ini sudah tiba masa aku menulis something dalam blog.kikiki...


ok start with now..~~~pejam celik pejam celik dah nk 3 bulan aku kerja dah...wah sungguh express masa sekarang ye...cepat betul masa berlalu..banyak perkara dah aku buar sekarang...
tempat kerja aku sekarang memang terbaik ar...banyak ilmu aku dapat pelajari disitu...banyak ilmu yang dicurahkan oleh officemate expecially my boss la..Christine macam-macam kerja yang tidak pernah aku tahu yang tidak pernah aku buat aku dapat buat kat situ,..best2,,teruja aku bila fikir esok kerja ada kerja baru menanti..hehehhehe buat Banker Acceptance atau dipanggil BA~~anda tahu...of course yang sudah kerja tahu tak payah nak cakap haha,,macam aku yang first time tengok memang jakun kejap ar..hahahaha.. wah lau nak dicerita apa yang aku buat dekat opiz memang lenguh la tangan nie hahaha...cukup2 la ari nie ye...heheeh esok kerja (mood excited) selamat malam lalalala~~

No comments:

Post a Comment

Pages

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...