welcome to my blog..thank u for coming.jangan lupa follow saya..ur follow my blog i can follow ur blog..keep in touch..love u all..=D

Tuesday, August 9, 2011

~~~hatimu milikmu~~~

Pernahkah engkau hargai cintaku yang sejati Pernahkah engkau mengertikan diriku ini Betapa hebatnya cintamu, memberiku sejuta pilu Betapa agungnya asmaramu, membuatku terpaku

Disisimu ku terdiam seribu bahasa Dihatiku bergetar sejuta rasa Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu Terasa pantas degupan jantungku Mungkinkah hatiku milikmu jua Ku sayang padamu

Kan ku abadikan dikau Sewaktu kenangan yang manis Yang tak mungkin aku lupa Untuk selamanya

Kanku coretkan kenanganmu Dalam sanubariku ini Agar jadi yang terindah Di dalam hidupku ini

Disisimu ku terdiam seribu bahasa Dihatiku bergetar sejuta rasa Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu Terasa pantas degupan jantungku Mungkinkah hatiku milikmu jua Sayang padamu

Bagai bahtera dilanda badai Gelora cinta mengoncang jiwaku Berombak mencari daratan yang damai Oh Cintaku

Disisimu ku terdiam seribu bahasa Dihatiku bergetar sejuta rasa Namun sukar untuk aku meluahkan cinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu Terasa pantas degupan jantungku ini Mungkinkah hatiku milikmu jua Sayang padamu

Kanku coretkan kenangananmu Dalam sanubariku ini Agar jadi yang terindah Di dalam hidupku ini


eh salah gambar aku pulak hehe~~


baru betul Nera AF9~~

lagu memang best terbaik la...

No comments:

Post a Comment

Pages

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...