welcome to my blog..thank u for coming.jangan lupa follow saya..ur follow my blog i can follow ur blog..keep in touch..love u all..=D

Tuesday, June 26, 2012

sekian lama menyepi

 ehem ehem Assalamualaikum semua

uii lama tidak mendengar berita kan?? hahahaha
mahu ye tak dengar berita adoiii lupa password sebenar ya..hahahaaha so funny aida

okokok

boleh pulak hilang password isy2...
kelakar2...

okokok kita mulakan cerita kita setelah sekian lama menyepi diri..

buat teman2 ku doakan aku ye...aku sedang menhadapi .......................... begitu teruk aku alami ye

emmm buat >>>>>>>  aku maafkan kamu ..aku tahu kamu bukan sengaja takpe Allah maha berkuasa Allah tengok apa yang kamu buat... aku tahu siapa kamu sebenar ye

sungguh tak ku percaya!!!


ok disebabkan tu aku menyepi diri seketika demi menghilang perasaan itu...
yp kini ku dah kembali untuk menulis kembali...
yang lepas biar ia berlalu...

hidup mesti diteruskan...

kan kan kan





6-6

No comments:

Post a Comment

Pages

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...