welcome to my blog..thank u for coming.jangan lupa follow saya..ur follow my blog i can follow ur blog..keep in touch..love u all..=D

Sunday, June 19, 2011

kenangan di MARA Selangor


hohohohohoh aku ni xabis2 ngan MARA Selangor...hahahaha rindu gila dengan kakak2 kt sana..diorang best sangat2 2 yang wat aku xboleh lupa hahahahaha...

tarikh keramat aku masuk MARA 10.01.2011 dan tarikh terakhir aku disitu 15.04.2011 aku semat kuat-kuat dalam ingatan aku nie..heehehe

nie gambar yang sempat aku amik sebelum aku keluar dari mara..jom layan....~~~



dengan unit teknikal mkn pizza...lalala

dengan kak lia (kakak angkatku)..=)

unit badan penbangunan infrastruktur (BPI)

dengan kak juri ueno(panggilan dlm fb)



dengan kak gazi...

dalam bilik en amir

dengan kak gee..=)

dengan big boss unit teknikal -en raja

dengan kak kiah


sbuk ke??? ihihihihi


2 la gambr yg sempat amik last day...(actually byk ag tp mls nk upload haha)..


LAYANNNNN ZASSSSSSSSSSSS

sekian ~~~

~aida zuraidah~

No comments:

Post a Comment

Pages

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...