welcome to my blog..thank u for coming.jangan lupa follow saya..ur follow my blog i can follow ur blog..keep in touch..love u all..=D

Wednesday, March 30, 2011

tahun 2011-latihan industri ku..

wahhh lama ye aku tak update blog..huhuhu maybe busy skit ngn keje2 hehehehe
sebelum nk mula menulis..
aku nk ucapkan salam kepada semua yg follow aku punya blog..dan juga selamat tahun baru walaupon dh bulan 3 hahahaha...
ok ingt tahun baru 2011....
bermula la aku melangkah ke sem akhir dimana satu je lagi langkah yang aku akan mnghabiskan diploma aku...yuhhhuuuu....sem akhir aku tidak perlu lagi ke kelas seperti biasa hehhe aku kne kerja la skrg,,,hehehe
aku dh pon memulakan latihan industri aku pada 2 bulan yg lalu iaitu pada tarikh keramat aku menjejak kaki di tempat praktikal aku iaitu PEJABAT MARA NEGERI SELANGOR di Shah alam..
ketika kaki melangkah hatiku berdebar2,takut,gemuruh dan macam-macam perasaan keluar...hanya Allah saje yg tahu betapa risau ye aku =)
tp alhamdulilah aku bersyukur sangat2 penerimaan kawan-kawan pejabat mereka sporting habis la...diorang buat cam aku ni adik2 mereka...huhu terharu saya...terima kasih pada semua MARA Selangor..i love u all...=)
sekarang aku pon dh nak habis dah praktikalll..huhuhu
sedih ye bila aku bilang tarikh keramat aku tu huhuhu...rasa ye tak mau keluar dari situ...tapi nak wat camne dh kontrak LI aku smpi ke situ aku kne la redha pasrah yang aku sudah tamat LI...
oh sedih ye..=(
sungguh sedih...=((((T_T)
doakan aku kawan-kawan Mara ye supaya aku dapt keje situ boleh kta berjumpa lagi..=)
rekemen la aku ea...hehe=)

SAYANG SEMUA RAKAN-RAKAN PEJABAT MARA NEGERI SELANGOR...=)
DOAKAN AKU EA DAPAT KERJA SITU..BOLEH KITA BORAK2 LAGI..HEHEHE

i love MARA SELANGOR...=)

No comments:

Post a Comment

Pages

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...