welcome to my blog..thank u for coming.jangan lupa follow saya..ur follow my blog i can follow ur blog..keep in touch..love u all..=D

Wednesday, July 21, 2010

kenangan ku...


kenangan ni aku xkn lupakan sepanjang hayat aku kerana ini la first aku kuar dr umah tuk pg ke satu tmpat yg begitu asing dgn ku...jauh beribu batu dr kuarga tercinta tuk mnymbut seruan kerajaan hehehehe...dan seruan kerajaan itu adalah PLKN hehehehe...
syok tau g stu...rugi sapa yg x pg..mmg rugi sbub apa rugi xdpt kwn yg xpnah knal cm aku dpt PLKN kt SARAWAK tau...jauh 2 dr selangor ke sarawak naik flight 1 jam 40 minit mmg satu pngalaman aku yg bru la..dh la naik flight free g pulk sarawak yg seumur hidup aku xpernah aku mimpi kesana hehehe...
eh merapu lak aku...
dr dok merapu baik aku ltk gmbr hehehe...



with my friend PLKN


berbaris sume!!!!!! jgn duk senyum2


pya,tqah,aida,anis,shana,sanah dan tqa our friend forever

kt kampung budaya,Sarawak

ROOM P2 miss u all =)

Anis, Aida,Tqah,Wanis ngn Pya...before beratur baris


kt padang sasar tuk blajar menembak.hehe


emm lupa la kt ne nie..huhu


senyum semua..=)

teka aku kt ne hehehehee

No comments:

Post a Comment

Pages

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...